Kropsprogram 4

Øvelse 38 (Ryg / hele kroppen)
Sæt det ene ben bagud med tåen i gulvet. Sving modsat arm op over hovedet og træk godt bagud. Skift til modsat side. Gentag øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 38 (Ryg / hele kroppen)
Øvelse 38 (Ryg / hele kroppen)

Øvelse 51 (Øjne og hovedøvelse)
Sæt fingerspidserne op i panden og luk øjnene. Masser pandemusklerne med små roterende bevægelser. Tag hænderne væk – luk øjnene op og se ud ad vinduet. Gentag øvelsen nogle gange – evt. fordelt over dagen.

Øvelse 51 (Øjne og hovedøvelse)
Øvelse 51 (Øjne og hovedøvelse)

Øvelse 37 (Nakkemuskeløvelse)
Læg hovedet ned mod den ene skulder og lad så hovedet falde tungt forover. Slap godt af i nakken og rul lidt fra side til side med hovedet. Løft hovedet op igen og skift til modsat side. Gentag øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 37 (Nakkemuskeløvelse)
Øvelse 37 (Nakkemuskeløvelse)

Øvelse 35 (Rygøvelse)
Stå med hænderne flettet på ryggen. Stræk armene lidt bagud og vrid så kroppen – se ud over skulderen. Træk sejt og drej til modsat side. Gentag øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 35 (Rygøvelse)
Øvelse 35 (Rygøvelse)

Øvelse 36 (Benmusklerne)
Stå med det ene ben løftet fremad. Vip op og ned med foden. Skift til det andet ben. Gentag øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 36 (Benmusklerne)
Øvelse 36 (Benmusklerne)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *