Kropsprogram 1

Øvelse 19 (Strækøvelse)
Stræk begge arme op mod loftet. Krum så helt sammen i kroppen – helt ned til gulvet og slap godt af. Gentag øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 19 (Strækøvelse)
Øvelse 19 (Strækøvelse)

Øvelse 1 (Fingerøvelse)
Flet fingrene – vend håndfladerne nedad. Stræk håndfladerne fremad og stræk så armene op over hovedet – stræk ekstra op mod loftet – kig efter hænderne. Gentag øvelsen 5-10 gange

Øvelse 1 (Fingerøvelse)
Øvelse 1 (Fingerøvelse)

Øvelse 39 (Hals og hovedøvelse)
Skub hagen langt frem og træk så hagen langt tilbage, så du laver rigtig mange dobbelthager. Hovedet skal ikke bøjes hverken op eller ned.
Gentag øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 39 (Hals og hovedøvelse)
Øvelse 39 (Hals og hovedøvelse)

Øvelse 34 (Maveøvelse)
Stå med hænderne knyttet foran maven – træk mavemusklerne kraftigt ind. Sving så armene op over hovedet og stræk helt ud.
Udfør øvelsen 5 – 10 gange.

Øvelse 34 (Maveøvelse)
Øvelse 34 (Maveøvelse)

Øvelse 9 (Underbensøvelse)
Jog på stedet – det vil sige kom godt op på tå, på skiftevis det ene og det andet ben. Bliv ved ca. 20 gange.

Øvelse 9 (Underbensøvelse)
Øvelse 9 (Underbensøvelse)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *